Wyprawa "Zaginionych w Akcji" do Doliny Pięciu Stawów Polskich

Tatry to przepiękny zakątek Polski a ZAGINIENI W AKCJI, zawitali tam w terminie 21- 29 czerwca. Pierwszy dzień pobytu to był dzień przyjazdowy- zakwaterowanie i łazikowanie po Zakopanem.

23 czerwca wyruszyliśmy na pierwszą wędrówkę po górach. Dolina Pięciu Stawów Polskich to był główny cel naszej wycieczki. Wystartowaliśmy w Palenicy Białczańskiej, przy Wodogrzmotach Mickiewicza skierowaliśmy się, z czerwonego na na zielony szlak, przez Dolinę Roztoki. Przy Stawie Przednim przeszliśmy na niebieski szlak prowadzący do Morskiego Oka poprzez Świstówkę Roztocką.

Każdy kto przeszedł te trasę wie jaka jest ona piękna i urokliwa. Pogoda dopisała nam pierwszorzędnie a więc mogliśmy do woli zachwycać się urodą gór. Na zielonym szlaku minęliśmy Wodospad Siklawa- przecudne miejsce.

Cała trasa była zachwycająca a ja czułam się szczęśliwa mogąc wędrować po górach i napawać się ich pięknem. Podczas wędrówki towarzyszył mi Adrian Moczulski, wieceprezes Klubu Zaginieni w Akcji, którego serdecznie pozdrawiam :-)