Wycieczka do Doliny Kościeliskiej

Drugą wędrówką podczas wypadu, Rodzinnego Klubu Turystyki Rekreacyjnej „Sisters”, w Tatry była wycieczka do Doliny Kościeliskiej. Długość Doliny Kościeliskiej to 8 km a wiedzie przez nią zielony szlak zaczynający się w Kirach. Na wycieczkę wybrałyśmy się w poniedziałek 16 lipca.

Spacerując dnem Doliny Kościeliskiej podziwiałyśmy urokliwe widoczki. Podczas wędrówki odwiedziłyśmy Jaskinię Mroźną- do której prowadził czarny szlak odbiegający od zielonego.

Popas zrobiłyśmy sobie na końcu doliny w schronisku na Hali Ornak. Hala Ornak jest bardzo malownicza i piękna. Po odpoczynku w schronisku weszłyśmy na kolejny czarny szlak, prowadzący do pełnego uroku Stawu Smreczyńskiego.

W tym dniu pogoda była mniej łaskawa niż podczas wędrówki do Doliny Pięciu Stawów Polskich. Od pewnego momentu co trochę padał deszcz a więc w ruch poszły pelerynki. Gdy wychodziłyśmy z doliny, dwa razy porządnie błysnęło i raz zagrzmiało.. Ledwo wsiadłyśmy do busa rozpętała się taka ulewa, że świata nie było widać. Był to początek ulewnych deszczy, które ostatnio nawiedziły Tatry i spowodowały duże zniszczenia na szlakach.

We wszystkich w/w miejscach robiłyśmy pamiątkowe fotki. Zapraszam do obejrzenia a moją siostrę Agatę Burtnik serdecznie pozdrawiam :-)