Zaginieni w Akcji - AZJA blog

Wędrówka Zaginionych w Akcji, z Kuźniaków do Oblęgorka

Dzisiejszy dzień, piątek 27 lipca, upłynął pod znakiem wędrówki z Kuźniaków do Oblęgorka. Wędrowałam z klubem Zaginieni w Akcji. Większość trasy przebiegała czerwonym szlakiem im. E. Massalskiego, poprzez g. Kuźniacką- g. Perzową- g. Siniewską- Widomą- Baranią Górę. Na Baraniej Górze przenieśliśmy się na czarny szlak prowadzący do Oblęgorka.

Na rajdzie sporo się podziało. Przede wszystkim zupełnie niespodziewanie odbyło się wielkie grzybobranie. Grzybki zbieraliśmy tuż przy szlaku, nie zagłębiając się w las. Wszystkie uzbierane grzyby poszły do mojego domku.

Wyprawa "Zaginionych w Akcji" do Doliny Pięciu Stawów Polskich

Tatry to przepiękny zakątek Polski a ZAGINIENI W AKCJI, zawitali tam w terminie 21- 29 czerwca. Pierwszy dzień pobytu to był dzień przyjazdowy- zakwaterowanie i łazikowanie po Zakopanem.

23 czerwca wyruszyliśmy na pierwszą wędrówkę po górach. Dolina Pięciu Stawów Polskich to był główny cel naszej wycieczki. Wystartowaliśmy w Palenicy Białczańskiej, przy Wodogrzmotach Mickiewicza skierowaliśmy się, z czerwonego na na zielony szlak, przez Dolinę Roztoki. Przy Stawie Przednim przeszliśmy na niebieski szlak prowadzący do Morskiego Oka poprzez Świstówkę Roztocką.

"Bogowie Olimpu" na turystycznym szlaku czyli jesienna wycieczka Zaginionych w Akcji

2 listopada 2013 r. Klub "Zaginieni w Akcji" wyruszył na małą jesienną wyprawę. Tym razem wystartowaliśmy w Słowiku i wędrowaliśmy niebieskim szlakiem na Pierścienicę poprzez: Biesak i przeł. Łaskawą. Na Pierścienicy, po obejrzeniu ciut zamglonej panoramy miasta, zeszliśmy 2 km czarnym szlakiem do ul. Szczepaniaka. Łącznie na tych dwóch szlakach pokonaliśmy „aż” 8 km ale  wybór trasy i dystansu był dobry, gdyż klub miał do „wypełnienia” wiele charyzmatów;-))

"Zaginieni w Akcji- reaktywacja!!!

16 sierpnia b. r. po długiej przerwie Niefrasobliwy Klub Łazików Świętokrzyskich „Zaginieni w Akcji” reaktywował swoja działalność;-)) Na dobry początek wybraliśmy trasę z Kunowa do Kałkowa, mijając takie miejscowości jak : Przytulisko Małe- Przytulisko Duże- Doły Biskupie- Doły Opacie.